Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Průzkum trhu házenkářského sportovního oblečení v České republice
Filip, Robert ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Průzkum trhu házenkářského sportovního oblečení v České republice Cíle: Cílem této práce je získat ucelený přehled o situaci na českém trhu se sportovním oblečením pro hráče házené, který mohou využít jak stávající firmy, tak firmy, které by na tento trh chtěly vstoupit Metody: K získání primárních dat bylo využito metody kvalitativní v podobě hloubkového interview s majitelkou největšího internetového obchodu v České republice zaměřeného na házenou i kvantitativní metody v podobě dotazníkového šetření českých házenkářů. Jako zdroj sekundárních dat jsou využívána obchodní data z daného e-shopu. Výsledky: Klíčová slova: firma, zákaznické preference, loajalita ke značce, internetový obchod
Marketingový výzkum hodnoty značky Mizuno
Hrušková, Karolína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Marketingový výzkum hodnoty značky Mizuno Hlavním cílem mé práce je pomocí marketingového výzkumu určit, jakou hodnotu má značka Mizuno z hlediska vnímání českých zákazníků, zejména z volejbalového okruhu. Ke splnění hlavního cíle je třeba zjistit, jaké mají spotřebitelé zkušenosti se značkou a jak na ni nahlíží. Na základě výsledků provedeného výzkumu budou navržena opatření, která by mo vést ke zvýšení vnímané hodnoty značky Mizuno na českém trhu. dotazování. Ke sběru dat byl využit elektronický dotazník, prostřednictvím kterého 358 respondentů zaznamenalo své odpovědi. Výzkumný vzorek se skládal z uživatelů volejbalového vybavení, kteří odpovídali na otázky vztahující se ke dvěma Aakerových dimenzím značky, a to znalosti značky a věrnosti značce. Výzkum přinesl pro značku Mizuno vesměs velmi poziti nejoblíbenější a nejčastěji spojovanou značkou s volejbalem. Má vedoucí konkurenční pozici, kterou by si však měla neustále chránit před značkami jako je Asics a Nike. Ze dvou zkoumaných kategorií hodnoty značky Mizuno se jeví jako silnější znalost značky, jelikož ji má v povědomí téměř každý člověk z volejbalového okruhu. Prvky značky jsou mezi respondenty také dobře známy, až na slogan a propagaci. Problematická se může jevit loajalita zákazníků, jelikož má značka málo oddaných zákazníků a příliš těch, kteří...
Nizkonákladová letecká doprava v ČR a současné konkurenční situace na trhu nizkonákladových společností
Bedecs, Lukáš ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Huňak, James (oponent)
Bakalářská práce se zabývá otázkou nízkonákladových leteckých dopravců, jejich vývojem a současnou situací. Transformací z ortodoxně LCC business modelů do modelů, které kombinují jak prvky LCC, tak prvky klasických dopravců. Práce popisuje LCC, které se pohybují na Letišti Václava Havla a také jakým způsobem se tyto společnosti snaží diferenciovat od ostatních. V praktické části je veden dotazník s cílem navrhnout možné způsoby, jak mohou nízkonákladoví dopravci oslovit české zákazníky, na co by se měly primárně zaměřit a také na otázku brand loyalty. Zároveň, zda něco takového u LCC vůbec existuje.
Budování věrnosti značce prostřednictvím digitálních médií v FMCG segmentu
Vondráčková, Petra ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Pěničková, Vlasta (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem budování věrnosti značky pomocí digitálních médií. Práce je zaměřena především na oblast rychloobrátkového zboží. Věrnost značce je definována jako závazek k opětovnému nákupu specifického produktu nebo služby v budoucnosti, nezávisle na externích vlivech. V oblasti rychloobrátkového zboží se vyskytuje několik hlavních faktorů, které musí být zohledněny při budování věrnosti, např. základní nabídka, demografie spotřebitelů, úroveň cenové elasticity, nebo "podíl v peněžence klienta" (share of wallet). Cílem této práce je definovat digitální strategii pro značku mléčných produktů, která se snaží zvýšit věrnost zákazníků ke své značce. Aby byl cíl naplněn, autor přezkoumal jednak akademickou literaturu na téma věrnost značce, stejně tak jako literaturu na téma digitálních médií a jejich vlivu na věrnost. Digitální strategie, vytvořená v poslední kapitole diplomové práce, je založena na výzkumu autora, který byl zaměřen na analýzu online aktivit značky, analýzu konkurenčních digitálních aktivit, analýzu souvisejícího online obsahu a dále na analýzu českého digitálního prostředí.
Řízení značky a výzkum značky Škoda
SLÁMA, Tomáš
Cílem mojí bakalářské práce bylo provést marketingový výzkum z pohledu opakované koupě automobilů značky Škoda a navrhnout opatření pro zvýšení zákaznické věrnosti ke značce.
Řízení značky a výzkum značky Škoda
LANG, Petr
Cílem bakalářské práce je provést marketingový výzkum značky automobilů Škoda z pohledu jejich opakované koupě a navrhnout opatření pro zvýšení věrnosti spotřebitelů ke značce.
Řízení značky a výzkum značky Škoda
STIEGLER, Juraj
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem značky automobilů Škoda z pohledu jejich opakované koupě a návrhem opatření pro zvýšení věrnosti spotřebitelů ke značce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.